sobota, 3 sierpnia 2013

Akt 3

Gdy przyslam do parku zobaczylam jakiegos chlopaka mial brozowe wlosy i niebieskie oczy. Chyba mial mily charakter.
 – Hej magda to moj kuzyn  michal. Powiedziala Aga.
 – Czesc milo mi cie poznac. Powiedzial michal.
 – Hej mi ciebie tez. Powiedzalam milo nawet byl ladny na innych chlopakow w parku. Chetnie bym sie z nim umuwila ale nie mam odwagi.
 – Wiecie co ja pujde juz. Powiedziala aga i poszla.
 – Aga jest troche wystaraszona tym wydarzeniem jej mamy. Powiedzialam oczywiscie jej matka miala wypadek  i lezy w szpitalu.
 – Tak wiem muwila mi. Powiedzial smutno michal moze z nim sie teraz umuwic hmm moze na stadion kazdy chlopak lubi pilke nozna. Tak mysle xd.Dobra raz kozie smierc.
 – Hmm a moze masz ochote sie przejsc ? Spytal michal no prosze nie musialam pytac.
 – Okej chodzmy. Powiedzialam i kierowalismy sie w strone drzew
 – Wiesz co mozemy lepiej sie poznamy ? spytal michal 
 –Ok... powiedzalam. Gdy nagle zobaczylam cos dziwnego podobnego do mojej siostry...
   +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
To juz koniec ale jutro lub w poniedzalek powien sie pojawic nowy akt aha i bede na koniec dodawac jakies zdjecie jak pod dolem 
                                              Dziekuje za 50 wyswietlen i zycze milego czytania 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz