środa, 28 sierpnia 2013

Akt 5

Gdy jadłam śniadanie myślałam o wczorajszym dniu. Gdy Michał powiedział że mu sie podobam. To nie był sen ale to było naprawde co mnie zdziwiło.Ponieważ nikomu sie nie podobałam.Niestety taka prawda.Zobaczylam gdy do mieszkania wszedł moj kot. Dałam mu mleko i poszłam po moj telefon. Zadzwoniłam do michała.
-Hej michał. Powiedzialam
-Hej co tam porabiasz?. Powiedział michał
- Nic może do mnie przyjdziesz? Wypadłam
-Po treningu dobrze? Spytał
-Dobrze czekam. Powiedziałam po czym sie rozłączyłam. Poszłam wziąśc prysznic.Wyszłam i poczułam jak leże na podłodze....
  '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Sorrry ze tak długo nie pisałam ponieważ za 5 dni do szkoły i wiecie. Musi ten rozdział starczyc do piatku pozdrawiam Goldusia sorry za krotki rozdzial wiecie szkola.
ps. dodam muze na bloga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz